Kirjeldus
Nutcase on jalgrattakiivrite turule toonud uuendusliku VIO kiivri. Kiivrit ümbritsevad LED-tuled ja ohutust maksimeerib MIPS-turvasüsteem.
Stiilsel kiivril on ees valged tuled (200 luumenit), külgedel oranžid tuled (65 luumenit) ja taga punased tuled (65 luumenit). 360-kraadi pöörlevad tuled muudavad jalgratturi hämaras ja pimedas kergesti nähtavaks. Neil on kolm töörežiimi: ere, kiire vilkumine ning aeglaselt hämardumine ja eredamaks muutumine. Olukorrale sobiv seadistus valitakse kiivri tagaküljel olevast nupust ja muudatust saab teha isegi sõidu ajal. Valgus tagab, et kaasreisijad märkavad jalgratturit õigel ajal.
VIO kiivril on ainulaadne patenteeritud eksoskeleti keststruktuur. Ülikerge kiivri kesta siseküljel on ka kahekihiline Duo Density EPS-vaht. Need omadused koos kaitsevad tõhusalt pead õnnetuse korral. See kiiver on turul saadaolevatest kergeim ja sellel on 360-kraadise nähtavusega LED-tuled. Polstri ja kesta vaheline MIPS-süsteem neelab tõhusalt lööke, eriti küljelt ja diagonaalselt. Kiivril on CPSC / CE ohutussertifikaadid.
Stiil ja mugavus on endiselt fookuses
Kiivrit on lihtne kasutada, kuna lõuarihma magnetiline Snap & Go Fidlock kinnitus toimib ühe käega. Mugavust pakuvad ka reguleeritavad antibakteriaalsed padjad ja rullikuga peenhäälestusmehhanism. Liigne aur juhitakse minema üheksa õhuava kaudu.
Ka stiili osas ei pea te järeleandmisi tegema; Selge lõikega kiiver sobib ideaalselt suurematesse metropolidesse ja on saadaval mitmes erinevas värvitoonis. VIO sobib ideaalselt nii tööle- kui ka vaba aja veetmiseks jalgrattasõiduks kõigile alates teismelistest kuni noorte täiskasvanuteni. Kiivriga kaasasolev stiilne eemaldatav visiir loob soovi korral sportliku ilme.
MIPS-süsteem edastab pöörlevat liikumist ettepoole
MIPS (mitmesuunaline löögikaitsesüsteem) sündis Rootsi neurokirurgi Hans von Holsti ideest. Oma töös nägi ta palju aju- ja kaelavigastusi, mis olid tekkinud vaatamata kiivri kandmisele. Ta sai oma partneriks Peter Halldini, kes oli Rootsi Kuningliku Instituudi noorem teadusinsener. MIPS AB asutati 2001. aastal ja aastate jooksul on ettevõte loonud üle 180 kiivritehnoloogiatega seotud patendi.
MIPS kaitseb aju eriti külg-, kald- ja spiraallöökide korral. Kui kiiver ei saa kokkupõrke ajal jalgratturi peas liikuda, siis pärast kokkupõrget jätkub ajus toimuv pöörlev liikumine tugevana. Pöörlev liikumine on paljude ajukahjustuste põhjus ja MIPS vähendab seda kiivri liikuva sisepinna abil. Tänu MIPS-ile saab aju kuni 50% vähem lööke kui kiiver ilma selleta.
- Suurus: M (55-59 cm)
- Värv: Cabernet Matte (matt burgundiapunane)
- Kaal: 460 g (ilma visiirita)
- Aku tööiga: ere 2,5 h, hämar 4 h, vilkuv 5 h
- Aku laadimisaeg: umbes 2,5 h
- Tuled: valge ees (200 luumenit), oranž külgedel (65 luumenit) ja punane taga (65 luumenit).
Tootega on kaasas aegunud kasutusjuhend, mis mainib lisapolstrit. Tootega on kaasas ainult üks komplekt kvaliteetseid patju, mis on kiivrisse eelpaigaldatud. Tänu täiustatud reguleerimissüsteemile pole tavaliselt vaja lisapolstrit, kuid vajadusel saab selle eraldi osta.