Kirjeldus
GZR Integral-e on elektriline linnamaastur, mis on varustatud Boschi tippkvaliteediga CX Smart System tehnoloogiaga ning sobib nii metsaradadele kui ka igapäevaseks kasutamiseks. 625 Wh akul on piisavalt võimsust veelgi pikemateks sõitudeks. Boschi elektrisüsteem tagab tulevikus töökindluse ja varuosade kättesaadavuse. Rattal on lukustatav Suntour XCR esihark korraliku õlisummutuse ja 120 mm käiguga, mis sobib hästi mitmekülgseks maastikusõiduks.
Shimano CUES on täiesti uus jõuülekandesüsteem, mis on välja töötatud rõhuasetusega töökindlusele, kasutusmugavusele ja vastupidavusele. Keti juhtimine käigult käigule on täpsem kui varem, hoides ära tüütuid hüppeid, mis samuti osi kulutavad. Kümme käiku ja väga lai 11-48 hambaga tagumine käiguvahetaja tagavad sobiva käiguvahetuse igasuguste olude jaoks. Neljakolvilised Shimano MT420 ketaspidurid aeglustavad kiirust tundlikult ja tõhusalt igasugustes tingimustes.
Integral-e-d on lihtne varustada ka porilaudade ja pakiraamiga igapäevaseks kasutamiseks, mis teeb sellest suurepärase ettevõtteratta.
Tehnilised andmed:
- Raami suurus: 46 cm
- Soovituslik sõitja pikkus: 165–180 cm
- Raam: alumiinium 6061, hüdroformitud
- Kahvel: Suntour XCR Boost RL, 120 mm käik
- Tagumine käiguvahetaja: Shimano Cues RD-U6000
- Käiguvahetajad: Shimano Cues SL-U6000 10-käiguline
- Vänt: FSA
- Esimene hammasratas: FSA Megatooth 34T, terasest
- Tagumine hammasratas: Shimano CS-LG300 11-48T
- Kett: KMC e11S
- Piduriheeblid: Shimano BL-M4100
- Piduritüved: Shimano BR-MT420 neljakolviline hüdrauliline ketaspidur
- Pidurikettad: Shimano SM-RT10 180 mm
- Rehvid: Schwalbe SMART SAM K-Guard 60-622 (29 x 2,35″)
- Veljed: Radiale E25 32H must 622
- Eesmine rumm: Shimano HB-TC500 15 x 110 mm võimendus, kesklukk, 32h
- Tagarumm: Shimano FH-TC500 12 x 148 mm võimendus, kesklukk, 32h
- Lenks: 720 mm
- Käepidemed: Herrmans Grind 104B 130 mm
- Stang: 45 mm
- Sildlaagrid: Acros koonilised
- Sadulapost: 31,6 mm
- Sadul: Selle Royal 2059DRN Sauris
- Pedaalid: avatud pedaalid
- Maksimaalne lubatud koormus: 120 kg
- Jalgratta kaal: 24,9 kg
Elektrisüsteem:
- Mootor: Bosch Performance CX Smart mootor
- Aku: Bosch Powertube 625 Wh
- Aku lukustub jalgratta külge ja seda saab laadimiseks võtmega eemaldada
- Boschi LED-pult
- Boschi laadija 4 A
- Elektriline sõiduulatus kuni 150 km
- Laadija on kaasas, laadimisaeg 0–100% umbes. 7 tundi
- Viieastmeline abisüsteemi valija
- Pedaalide tuvastamine pöördemomendiga
Jalgratas tarnitakse tehasepakendis peaaegu kokkupanduna. Kui pole teisiti märgitud, on jalgratas 95% kokkupandud. Mõne väikese sammuga saate ratta sõiduvalmis.
Pedaalide paigaldamisel on hea mõte keermetele määret või õli kanda. Veendu, et vasak ja parem pedaal on õiges suunas. Alusta pingutamist sõrmedega ja kasuta tööriista alles lõpus. Pingutage pedaale ettevaatlikult.
Enne esimest sõitu kontrollige pidurite ja käigukasti seadistust.
Väikesed osad, näiteks kell ja helkurid, on tavaliselt lahti, ärge unustage neid ohutu liikumise tagamiseks paigaldada.
Soovitame jalgratast esimest korda hooldada 100–300 km läbisõidu järel professionaalses jalgrattahooldustöökojas. Kui teil on raskusi jalgratta kasutusvalmis seadmisega, tasub pöörduda professionaalse jalgrattaremonditöökoja poole.
Toote saadavus võib erineda. Tootja jätab endale õiguse teha muudatusi värvides, materjalides, komponentides, spetsifikatsioonides ja mudelites. Valmisoleku tase, komponendid ja spetsifikatsioonid võivad tootmispartiide lõikes erineda.
Kokkupanekuastmed:
- 98% “sõiduvalmis” – Rehvid, pedaalid ja sadulapost pole paigaldatud. Lennuvars tuleb keerata õigesse asendisse ja pingutada. Käigud ja pidurid on juba tehases reguleeritud.
- 95% – Erehv, pedaalid, sadulapost ja lenksu pole paigaldatud. Kontrollige poltide ja mutrite pinguldust. Käigukasti ja piduri reguleerimine on täielik ilma peenhäälestamiseta.
- 90% – Esirehv, pedaalid, sadulapost ja lenksu pole paigaldatud. Poritiivad ja võimalik kere pole paigaldatud. Kontrollige poltide ja mutrite pinguldust. Käigukasti ja piduri seadistused pole ilmselt õiged.