Kirjeldus
GZR Cont-e on mitmekülgne elektriratas, millele on tänu avatud raamidisainile lihtne peale astuda. Kvaliteetne Boschi elektrisüsteem tagab tulevikus töökindluse ja varuosade kättesaadavuse. Jalgratas on kokku pandud Itaalias ja valitud on kvaliteetsed ja vastupidavad osad.
Shimano CUES on täiesti uus jõuülekandesüsteem, mis on välja töötatud rõhuasetusega töökindlusele, kasutusmugavusele ja vastupidavusele. Keti juhtimine käigult käigule on täpsem kui varem, hoides ära tüütuid hüppeid, mis samuti osi kulutavad. Elektriratta jaoks piisab üheksast käigust ja 11-36 hambaga tagumisel käiguvahetajal on piisav käiguvahemik. Shimano hüdraulilised ketaspidurid aeglustavad sind usaldusväärselt igas olukorras. Torkekindlad Schwalbe Big Beni rehvid on 50 mm laiad, pakkudes sujuvat sõitu ja usaldusväärset haarduvust.
Bosch Active Line mootor on sujuv ja veelgi kvaliteetsem. Nutikas süsteem parandab ühenduvust ja süsteemi jõudlust. Mootor on spetsiaalselt loodud linnasõiduks ja on Boschi vaikseim. Koos raami integreeritud 500 Wh akuga saad täisabiga hõlpsalt läbida kümneid kilomeetreid ja madalama abitasemega isegi üle saja kilomeetri. Akut saab laadida kas raami sees või eraldi laadimiseks eemaldada.
Omadused:
- Raami suurus: 45 cm
- Soovituslik sõitja pikkus: 155-170 cm
- Raam: Alumiiniumist läbivõll
- Maksimaalne koormus: 120 kg
- Kahvel: SR Suntour NEX-E25 DS 700C, 63 mm käik
- Käiguvahetajad: Shimano Cues SL-U4000, 9-käiguline
- Tagumine käiguvahetaja: Shimano Cues RD-U3020, 9-käiguline
- Esimene hammasratas: FSA BCD104, 38T, terasest
- Tagumine hammasratas: Shimano CS-LG300-9, 11-36T, 9-käiguline
- Kett: KMC e11S
- Vänt: FSA a-bike alumiinium 170 mm
- Pidurid: Shimano MT200
- Pidurikettad: Shimano RT10 Centerlock 180 mm
- Rehvid: Schwalbe BIG BEN K-Guard 50-622 helkurlindiga
- Veljed: Radiale E25 32H
- Eesmine rumm: Shimano HB-QC300 QR, Centerlock, 32H
- Tagarumm: Shimano FH-QC300 QR135, Centerlock, 32H
- Lenks: Kalloy 720 mm, tõus 25 mm, painutus 9°, keskpunkt 35 mm
- Stem: Kalloy AS033, 0°, 35 mm
- Lenks: Herrmans Clik ergonoomiline, lukustatav
- Kaelarihm: Acros
- Sadul: Selle Royal Vivo Unitec
- Sadulapost: Alumiinium 31,6 mm, 300 mm
- Eestuli: Spanninga X&O 30
- Tagatuli: AXA Juno
- Muu varustus: SKS porilauad, pakiraam, Modi 40 mm tugijalg
- Aku lukustus: Abus lock PowerTube BES3 jaoks
- Kokkupanekutase karbis: 98%
Elektrisüsteem
- Mootor: Bosch Active line, Smart System
- Jälgede tuvastamine: Pöördemoment
- Aku läbisõit (km): kuni üle 100 km ökorežiimis. Täpsema aku tööea saate arvutada teenuse Boschi sõiduulatuse kalkulaatori abil.
- Pöördemoment: 40 Nm
- Ekraan: Bosch Purion 200
- Aku tüüp: integreeritud, kergesti eemaldatav
- Aku: Bosch PowerTube 500 Wh
- Laadija: Bosch 2 A
- Laadimisaeg: 0-100% umbes 7,3 h
Ratas tarnitakse tehasepakendis, peaaegu kokkupanduna ja sõiduvalmis. Kui pole teisiti märgitud, on ratas 95% kokkupandud. Mõne väikese sammuga saate ratta sõiduvalmis.Pedaalide paigaldamisel on hea mõte keermetele määret või õli kanda. Veendu, et vasak ja parem pedaal on õiges suunas. Alusta pingutamist sõrmedega ja kasuta tööriista alles lõpus. Pingutage pedaale ettevaatlikult.
Enne esimest sõitu kontrollige pidurite ja käigukasti seadistust.
Väikesed osad, näiteks kell ja helkurid, on tavaliselt lahti, ärge unustage neid ohutu liikumise tagamiseks paigaldada.
Soovitame jalgratast esimest korda hooldada 100–300 km läbisõidu järel professionaalses jalgrattahooldustöökojas. Kui teil on raskusi jalgratta kasutusvalmis seadmisega, tasub pöörduda professionaalse jalgrattaremonditöökoja poole.
Toote saadavus võib erineda. Tootja jätab endale õiguse teha muudatusi värvides, materjalides, komponentides, spetsifikatsioonides ja mudelites. Valmisoleku tase, komponendid ja spetsifikatsioonid võivad tootmispartiide lõikes erineda.
Kokkupanekuastmed:
- 98% „sõiduvalmis” – Rehvid, pedaalid ja sadulapost pole paigaldatud. Lennuvars tuleb keerata õigesse asendisse ja pingutada. Käigud ja pidurid on juba tehases reguleeritud.
- 95% – Rehv, pedaalid, sadulapost ja lenksu pole paigaldatud. Kontrollige poltide ja mutrite pinguldust. Käigu ja piduri reguleerimine on peenhäälestamiseta valmis.
- 90% – E rehv, pedaalid, sadulapost ja lenks polepaigaldatud. Poritiivad ja kõik keredetailid polepaigaldatud. Kontrollige poltide ja mutrite pinguldust. Käigukasti ja piduri seadistused pole ilmselt õiged.