Kirjeldus
GZR Dominanc-e pakub aastaringset sõidurõõmu
GZR Dominanc-e garanteerib sõidukogemuse, mida te kunagi ei oodanud. Võimas, usaldusväärne ja pöördemomendirikas Bosch Performance CX 4. põlvkonna mootor tagab pika sõiduulatuse ja kiiruse, mida teised püüavad jäljendada. Mootor pakub paremat reageerimisvõimet ja võimet juhtida abijõudu ning garanteerib parema haarduvuse 4-tollistele rehvidele, säilitades samal ajal ratta väleduse. Võimas Boschi 625 Wh aku pakub kuni 150 kilomeetri pikkust sõiduulatust. Boschi Kioxi ekraan toimib vajadusel elektroonilise lukuna ja viib ühenduvuse uuele tasemele.
Jõuülekanne tugineb XT usaldusväärsetele lahendustele, mille käigukast sobib elektrirattale. Manitou Mastodon Comp esihark neelab ebatasasel pinnal konarusi ja silub sõitu. Võimsad neljakolvilised hüdraulilised ketaspidurid haakuvad tõhusalt 203 mm ketastega ja peatavad kindlasti isegi kiire sõidu. Haarduvad Veetire Snow Avalanche rehvid ja Sunringlé Mulefut veljed pakuvad soovijatele sisekummita rattaid.
Tehnilised andmed
- Raami suurus: 19″/48,3 cm
- Soovituslik sõitja pikkus: 170–185 cm
- Raam: alumiinium 6061, Hüdroformitud
- Kahvel: Manitou Mastodon Comp, 15 mm Dorado Air, 100 mm
- Tagumine käiguvahetaja: Shimano Deore XT
- Käiguvahetajad: Shimano Deoe XT
- Vänt: SAMOX 170 mm, 30 mm offset, ISIS
- Tagumine ketiratas: Shimano 12-käiguline
- Kett: KMC
- Piduriheeblid: Shimano Deore BL-M501
- Eesmine pidur: Shimano Deore BR-M520 neljakolviline
- Tagamine pidur: Shimano Deore BR-M520 neljakolviline
- Pidurikettad: Shimano SM-RT86 203 mm
- Rehvid: Vee Tire Snow Avalanche 26 x 4.0″
- Rattad: Sunringlé Mulefut 80 SL, tubeless valmis
- Esimene rumm: 150 mm, Sunringle SRC-F, 15 mm läbiv võll
- Tagumine rumm: 177 mm, Sunringle SRC-R, 12 mm läbiv võll
- Kodarad: mustad 2,0 mm
- Lenks: FSA V-Drive, 740 MM madal tõusuklamber 15 MM, 9°
- Käepidemed: Velo
- Stem: FSA V-Drive 60 MM
- Kaelarihm: FSA nr 57E, kooniline
- Sadulapost: GZR 30,9 x 400 mm
- Sadul: Selle Italia, X-land
- Pedaalid: Flat pedal
- Maksimaalne koormus: 120 kg
- Kaal ilma pedaalideta: 22,5 kg
- Mootor: Bosch Performance CX 4gen mootor
- Aku: Bosch Powerpack 625 Wh
- Aku lukustub ratta külge ja seda saab laadimiseks võtmega eemaldada
- Boschi kioxi ekraan
- Elektriline sõiduulatus ökorežiimis kuni 100–150 km, lisateavet leiate aadressilt https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant/
- Laadija on kaasas, laadimisaeg 3–6 h
- Viieastmeline abivalija
- Tee tuvastamine pöördemomendiga
Ratas tarnitakse tehasepakendis, peaaegu sõiduvalmis. Kui ratta puhul pole teisiti märgitud, on kokkupanekutase 95%. Väikeste sammudega saate ratta sõiduvalmis.
Pedaalide paigaldamisel tasub keermetele määrida määret või õli. Veenduge, et vasak ja parem pedaal oleksid õigetpidi. Alusta pingutamist sõrmedega ja kasuta tööriista alles lõpus. Pinguta pedaale ettevaatlikult.
Enne esmakordset sõitu kontrolli pidurite ja käigu seadistust.
Väikesed osad, näiteks kell ja helkurid, on tavaliselt lahti, seega ära unusta neid ohutu sõidu tagamiseks paigaldada. Loe lisaks kokkupanekunõuandeid meie üldistest juhistest.
Soovitame jalgratast esimest korda hooldada 100–300 km järel professionaalses jalgrattahooldustöökojas. Kui sul on raskusi jalgratta kasutusvalmis seadmisega, peaksid võtma ühendust professionaalse jalgrattahooldustöökojaga.
Toodete saadavus võib erineda. Tootja jätab endale õiguse teha muudatusi värvides, materjalides, komponentides, tehnilistes andmetes ja mudelites. Valmisoleku tase, komponendid ja tehnilised andmed võivad erineda erinevate tootmispartiide lõikes.
Kokkupanekutasemed:
98% „sõiduvalmis” – esirehv, pedaalid ja sadulapost ei ole paigaldatud. Lenksu vars tuleb keerata õigesse asendisse ja pingutada. Käigud ja pidurid on juba tehases reguleeritud.
95% – esirehv, Pedaalid, sadulapost ja lenkstang pole paigaldatud. Kontrollige poltide ja mutrite pingulolekut. Käigud ja pidurid on peenhäälestamiseks valmis. 90% – Esirehv, pedaalid, sadulapost ja lenkstang pole paigaldatud. Poritiivad ja kere pole paigaldatud. Kontrollige poltide ja mutrite pingulolekut. Käigud ja pidurid pole tõenäoliselt õigesti reguleeritud.