Menu
Ostukorv

Ostukorvis ei ole tooteid.

Toida Krakenit – lauamäng (ING)

82,00 
ESTO järelmaks – 0€ lepingutasu! / 12 kuud

Feed the Kraken on varjatud rollimäng, kus mängijad võivad küll olla samas paadis, aga tahavad liikuda eri suundades!

Vaata ka teisi sama kategooria tooteid:

Sellel tootel on tasuta tarne!

Kirjeldus

Feed the Kraken on mereseiklusmäng, kus meeskonna sisemised intriigid on mängu oluline osa! Kolme erinevasse meeskonda jagatud reisijad ei jaga samu eesmärke, kuid kõigil on laeva teekonna viimase peatuse kohta oma seisukoht. Üks grupp on valmis tormid seljataha jätma ja laeva vööri lähima sadama poole juhtima, samal ajal kui pardal olevad piraadid juhivad laeva sügavamale kaardistamata vetesse. Kui nende fraktsioonide vaheline lõhe on sügav, siis paisatakse mängu radikaalne kultus, mille liikmed on valmis kutsuma esile sügavuste õuduse – Krakenid.

Omadused:

  • Kolme meeskonna interaktiivne mäng
  • 9 cm kõrgune laevamänguelement
  • Mängijaid: 5–11
  • Mängu kestus: 45–90 min
  • Keel: inglise
  • Vanuse soovitus: 12+

Kirjastaja kirjeldus:

Feed the Kraken on peidetud rollide deduktsiooni mäng kolme asümmeetrilise fraktsiooniga. Kõik mängijad võivad küll samas olukorras olla, aga nad tahavad liikuda eri suundades! Lojaalsed meremehed peavad laeva turvaliselt mandrile toimetama, samas kui piraadid ihkavad laeva salaja Bermuda kolmnurka manööverdada. Samal ajal on üks hull kultist ametis meeskonnaliikmete veenmisega, et nad aitaksid tal meresügavusest välja kutsuda oma tumeda isanda – Krakenid –, et nad kõik päästa.

Mängu eesmärk on navigeerida laev oma lõppsihtkohta, mis oleks lihtne, kui mängijad poleks jagatud kolmeks erinevaks fraktsiooniks. Iga salajane fraktsioon soovib jõuda laua erinevasse ossa. Iga pöördega liigub laev ühes kolmest võimalikust suunast – aga millises? Praegune kapten ja tema valitud leitnant uurivad iidseid merekaarte ning edastavad oma sageli vastuolulised käsud valitud navigaatorile, kes peab langetama lõpliku otsuse. Samal ajal on ülejäänud meeskond hõivatud rummi joomise, hasartmängude mängimise ja üksteisele iidsete merekoletiste lugude jutustamisega.

Pärast iga navigatsiooni lähevad leitnant ja navigaator teenistusest maha ning kapten peab leidma kellegi piisavalt kaine, et nende asemele asuda. Kõik saavad arutleda, kui hästi eelmine navigeerimine läks, kes on praeguse kursi eest vastutav ja kes peaks tulevikus hoopis vastutama. Veenge oma vaenlasi, et on nende parimates huvides teha sinust järgmine leitnant või navigaator! Sa võid isegi oma relvad välja tõmmata ja avalikus mässus uueks kapteniks saada! Aga kui kaua suudate oma meeskonna usaldust säilitada? Kui teie otsused teie kaaspurjetajatele ei meeldi, võib järgmine mäss teid juba oodata.

Lisainfo

Kaal 2,18 g
Mõõtmed 0,295 × 0,08 m
Garantii

0 kuud

ID

Tarneaeg

2-5 tööpäeva

Laoinfo

SMVR

Brand